Opis projektu: W listopadzie 2012 r., w nakładzie 17 000 egzemplarzy, ukazała się Encyklopedia Gdańska. Jest to pierwsze całościowe kompendium wiedzy, ukazujące obraz miasta Gdańska od zarania dziejów do współczesności. Agencja Kombinat zajęła się promocją wydawnictwa oraz przygotowaniem i realizacją uroczystości inauguracji Encyklopedii. Aby zbadać zainteresowanie i oszacować nakład wykorzystana została zapomniana już nieco forma – subskrypcja, połączoną z odpowiednią ofertą cenową. Zapisów i płatności można było dokonywać na dedykowanej stronie internetowej, która z początkiem 2013 r. została przekształcona w elektroniczną wersję Encyklopedii Gdańska.W efekcie działań promocyjnych liczba subskrybentów przekroczyła 5 000.
Zadania agencji: Promocja wydawnictwa, działania z zakresu komunikacji ( telewizja, radio, prasa, outdoor, POS…), wydarzenia związane z premierą wydawnictwa.
Rodzaj: Organizacja promocji, Akcja marketingowa.