Opis projektu: Zorganizowanie Strefy Relaksu na terenie festiwalu Energia Wolności. Zadania agencji: Przygotowanie miejsca, zapewnienie obecności marki na terenie festiwalu. Energetyczne wsparcie użytkowników. Zorganizowanie miejsca odpoczynku z napojami energetycznymi oraz ładowarkami do telefonów. Rodzaj: Organizacja Eventu. Więcej o Wydarzeniu TU i TU Więcej naszych realizacjach: Facebook, Pinterest, LinkedIn, Youtube, Blog
Opis projektu: Zorganizowanie eventu promującego markę Energa na Sopockim molo. Utrwalenie pozytywnego wizerunku klienta. Za pomocą aplikacji mobilnej oraz gadgetów zrealizowanie zadań marketingowych Klienta. Zadania agencji: Kompleksowe zaplanowanie, przeprowadzenie i koordynacja imprezy. Wybór materiałów promocyjnych, miejsca oraz osób biorących udział.
Opis projektu: 30 lipca została podpisana umowa współpracy między Grupa Kapitałowa Energa a Lechia Gdańsk. Kombinat towarzyszył oficjalnemu ogłoszeniu tego kolejnego kroku we współpracy między dwoma gdańskimi podmiotami, która nieprzerwanie trwa i rozwija się od 2007 roku. Zadania agencji: Organizacja imprezy stanęła na najwyższym poziomie. Przeprowadziliśmy akcję promocyjną i zaplanowaliśmy oprawę towarzyszącą meczu biało-zielonych. Stadion […]
Opis projektu: Ideą przedsięwzięcia było zwiększenie wiedzy z inwestowania na giełdzie oraz podniesienie wiary w swoje możliwości wśród przedsiębiorczych Polek. W tym celu zaplanowano i przeprowadzono szkolenia w 5 największych miastach Polski z udziałem specjalistek z rynku kapitałowego. Spotkanie inauguracyjne odbyło się w Warszawie. Całość szkoleń była objęta patronatem Prezesa Rady Ministrów. Zadania agencji: Kompleksowa […]
Działania promujące, tworzące klimat i atmosferę marki Desperados. The Wildest Night Party Opis projektu: Zaproszeniem do świata marki była dla nas realizacja eventu The Wildest Night Party dla Desperados. Głównym celem działań komunikacyjnych Desperados jest budowanie jego imprezowego charakteru, rozumianego jako niekonwencjonalna, surrealistyczna impreza z latynoskim duchem.Wszystkie działania były nakierowane na uwiarygodnienie świata marki i […]
Opis projektu: Zaprezentowanie Energa S.A. jako profesjonalnego partnera małych i średnich przedsiębiorstw w biznesie. Promocja rozwiązań franczyzowych oferowanych w ramach sieci. Wybudowane stoisko miało strefę relaksu oraz miejsce przystosowane do prowadzenia rozmów biznesowych. Gościom oferowano kawę przygotowaną przez profesjonalnych baristów wraz ze słodkim poczęstunkiem. Wyglądem i klimatem stoisko nawiązywało do miasta Sopot, z jego zbudowanym […]
Opis projektu: Celem obchodów Roku Jana Heweliusza było możliwie najpełniejsze ukazanie jego wszechstronności i znaczenia dla dzisiejszej nauki oraz kultury w 400 lat po narodzinach. Ponadto wydarzenia zorganizowane w ramach obchodów miały za zadanie promować wśród mieszkańców i turystów Miasto Gdańsk – miasto wielkich idei oraz wielkich ludzi, oraz różnorodności i koegzystencji kulturowej. Dzięki koordynacji […]
Opis projektu: Zwiększenie rozpoznawalności poprzez powiązanie marki Warka Strong ze sportem. Zawody Siłowe Strong Man, czyli pokazy ludzi o niezwykłej sile, zmagających się z niewyobrażalnymi ciężarami. Pierwsze zawody zorganizowaliśmy w 1998 roku. Były to jedyne na świecie, zorganizowane na tak ogromną skalę, zawody siłowe. Zawody, zarówno te na poziomie ogólnopolskim, jak i międzynarodowym były w całości […]
Opis projektu: Zmiana linii wizerunkowej spółki ATENA Zadania agencji: Koncepcja, opracowanie nowej lini wizerunkowej dla spółki ATENA. Zakres prac obejmował akcydensy, foldery informacyjne i produktowe.
Opis projektu: Zorganizowanie z okazji Barbórki – Górniczego Święta, złożonego z czterech modułów: Akademia Górnicza – uroczystość, podczas której wręczane są odznaczenia górnicze (zarówno te nadawane przez władze Spółki, jak i Państwowe) Karczma Piwna – tradycyjna impreza dla mężczyzn z górniczego stanu; podczas niespełna czterogodzinnego programu Panowie mają okazję przypomnieć sobie tradycyjne górnicze przyśpiewki, wziąć […]